GRILLNING PÅ G!


Kom nyss hem från farmor och farfar och shit, kommer seriöst spy upp en melon  x) 
Nu var det ju jag som käkade mycket men farmor vet heller inte vad som menas med "jag är mätt"  - "neeeej, lite mer bara".. säger hon då haaha!  älskar min farmor över allt annat  <3

Vädret idag har vart skit trevligt faktiskt.. vi drog ju och solade och drog sen iväg för att det blev mörkt men då och då kom solen fram, sen kom fetaste molnet så vi trodde det skulle börja spö regna * peppar peppar * men det drog bara förbi ( ?!!? ) och nu är det sol och fint och jag känner att jag vill göra något utav den här dagen så jag har slagit på bongotrumman och sagt till alla att pallra hit sina arslen så grillar vi utanför mig här, YEAAJ!

Kommer nog bli skit roligt.. nu önskar jag bara verkligen att jag hade en vas till min vattenpipa * suck * för jag har allt till en vattenpipa förutom vasen liksom, trååwk. Skulle vara så hög mys faktor med grillning, dricka och vattenpipa liksom.

Menmen.. nu ska jag göra mig iordning lite  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0