PACKNING - CHECK!

Harley Harley!  ;)


Nu sitter jag här, aldelles ny duschad och fin för imorgon heehe. Har packat praktiskt taget hela väskan, bara någon handuk o.s.v som ska i och den är fullpackad! Undrar hur det blir på hemvägen liksom.. tight.

Men idag då.. vaknade typ 11.20 fastän jag hade bett om att bli väckt vid 10 men det gjorde ju inget för morsan var ju också hon lika seg på att vakna heehe.Gjorde igordning mig ganska snabbt och hade ju planerat att fika med några kompisar vid 1 och vid 1 så var jag helt klar och fortfarande hemma men morsan gjorde fortfarande iordning sig så jag sa åt henne att jag skulle dra ner ( hon skulle cykla och jag åka buss ) så jag åkte före för att möta Nadja.

Vi gick liksom runt i över en timma innan hon kom haaha.. sen kom hon då, så jag, mami och Nadja gick runt på H&M och Dressman och så.. Köpte bara boxershorts, linnen, strumpor och en ny hoodie eftersom min gamla var full med hål heehe. Men funderar på att klippa den så det blir som ett linne nästan med luva * funderar *

Efter ett tag kom Carolina ner iaf så vi drog alla till X-Change där jag skulle växla om pengar från svenska till ungerska ( coolt att ha ungerska pengar i handen heehe ) sen drog vi t Tratten och fikade samtidigt som vi väntade på Athra.. ganska snabbt kom vi vilket dumt val vi hade gjort eftersom vi alla var hungriga och alla var sugna på mat från Nancys hahaa. Så efter typ kanske 20 min så drog vi ( kändes lite sumpet, drack typ bara en kopp kaffe och käkade inte ens upp hela min kokosboll, skam ) till Nancys och delade på en Taco Plate  -  uuundeerbaaart*

Alla satt och bara: vill ha meeeer, haahaha! Så jäkla gott, satt och disskuterade om hur McDonalds är skit i jämförelse med Nancy's på flera olika sätt heehe.

Efter ett tag drog vi hem iaf och mötte Athra och drog runt i Fornhöjden.. haaha athra och nadja satt och snackade om politik angående Kuba och USA och jag höll på att somna och ville att vi skulle byta ämne. Tillslut gjorde vi det men råkade glida ifrån ämnnet och började snacka om gamla mynt, Athras kommentar var bäst: men vaafaaaaan, Kuba är ju så jävla mycket intressantare än några jävla gamla mynt! HAAHAHA! Garvade ihjäl mig liksom..

Men men, efter att vi vart ute drog jag till farmor och farfar, satt och pratade massor med farmor.. kändes så extremt najs för hon pratade massa ungerska och jag förstod liksom det mesta, hon ringde även min farbror och jag förstod liksom mer än halva samtalet.. kändes skit nice haaha!  .. och nu sitter jag här.

Faan va jobbigt och verkligen stressande det är med att packa men nu är det äntligen klart * woohoo *
Så nu sitter jag och funderar på om detta kommer vara mitt sista inlägg eller om jag kommer hinna imorgon men tror att detta blir mitt sista.. drar vid halv 10 härifrån för att hämta upp farsan sen vid 1 så flyger jag från Sweden  ;)

Så ha det så bra allihopa under resten utav sommarlovet, kommer uppdatera några gånger i Unger iaf.. kanske med bilder samtidigt  ;D  puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0