BAKFYLLA DELUXE*

Godmorgon Sverige! ( VA! Är han vaken nu ? Varför ? )

Jeep, nu sitter jag faktiskt här och om jag ska erkänna orsaken till detta så är det för att... jag är bakfull som en gris * lol * och jag verkar inte kunna sova så värst länge när jag verkligen har druckit så tyvärr haaha.

Men igår alltså, en sån jäkla bra dag, hade så jäkla roligt. Var ju och firade 2 utav mina kusiner eftersom de fyllt 18 så dem firade det i lokalen i mitt områda här ( bekväm sträcka hem haaha, typ 30m haaha ) och Lee och Nadja var ju även där och det var så enormt roligt alltså. Var så jävla roligt att träffa Lee liksom verkligen få vara med henne, fast det känns som om att vi alltid kommer ifrån varandra på sånna här tillfällen haaha, men vi umgicks i massor ändå  :) 

Heehe, fick värsta flashbacks när hon och jag började dansa tryckare.. aaaaw, så jävla roligt alltså. Var verkligen en underbar känsla, love ya lee  <3

Sen så dansade man ju mycket med Nadja också * fniss fniss * haaha, min pappa kom fram och bara: vet du hur mycket farfar kollade på dig när du dansade med Nadja  -  HAAHA! Grampa' is proud haaha..
Nej men det var verkligen skit roligt att dem båda kom  :) Sen så kan jag ju också erkänna att en viss person var där * host host * och det var ju inte som om att jag inte var lite på, lol!!


Har lärt mig en sak  -  Drick alkohol  =  Bli Kåt.
Vilket inte bra om denna personen redan gör dig lite upphetsad haaha.


Nej men det var skit trevligt med allt folk alltså.. Natten precisn är man skulle dra och sova blev dock inte lika bra som jag hade hoppats  * BLANDA INTE VIN *  och jag tackar min mamma för att hon är en sån skyddande ängel  <3 

Men i alla fall, Idag så handlar det endast om att taaa deeet luuugnt.. haaha, ska upp till min farmor och farfar sen vid 16.00 och käka och prata om imorgon heehe. Kussen och hans familj kommer om några timmar och ska städa lokalen men tyvärr så vill jag inte och tror nog inte att jag klarar av det, för trött, för tung  x)  So I'll see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0