TOP CHEF* PETIG I MAT ?


Någon mer än jag som brukar kolla på serien Top Chef  ?  Alltså jag är så extremt petig när det kommer till mat.. när jag var liten så käkade jag inte fisk, inte kött, inte potatis.. jag kunde typ bara käka pasta med frikadeller ( som små köttbullar i sås ) och morsan har alltid fått göra 1 & ½ maträtter när hon lagar mat för jag har alltid tyckt att något är äckligt: korv går bra men inte mos, potatisen är ok men inte fisken e.t.c e.t.c!

Nu käkar jag mycket bättre vilket man nog förväntade sig men jag äter fortfarande inte fisk, har aldrig smakat en hel fisk och kan nog räkna hur många fisk bitar jag käkat på min ena hand ( förutom tonfisk och makrill som funker på smörgåsar och i sallad ). Men ändå, jag sitter som helt hypnotiserad när jag ser det här programmet, det dem gör smakar säkert SKIT äckligt och jag skulle inte smaka hälften liksom men ändå så blir jag så jävla hungrig och önskar att jag vore mer kultiverad inom mat. Dem fick världens konstiga ingredienser idag som första deltävlingen och vissa var helt sjukt kreativa och jag bara sitter och små fnissar skit högt eftersom jag är så glad för dem som klarat något sånt haaha.. gillar det bara, miihi* Och när jag kommer till Ungern ( vilket är snart, mwuoohahaha ) så ska jag käka så mycket jag bara kan! ÄLSKAR UNGERSK MAT  ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0