P.A.R.A.D.I.S.E UTAN SYSKON :)

Go kväll på er  :) 

Har inte skrivit så värst aktivt de senaste dagarna och ah, det är ju bara för att jag inte orkat och då ska jag inte slösa på eran tid. Men ah, nu känner jag för att skriva efter att ha läst några äldre inlägg.. de är roligt att looka back liksom, heehe.

Syrrorna drog i söndags till västervik ( tror jag att det var ) så morsan och jag har haft det hur lugnt som helst * underbart * och aldelles nyss käkade vi pizza med lite öl till och det var underbart. Så skönt att få morsan för sig själv ibland, eller att bara få det tyst i lägenheten och inte höra Zabina springa runt och skrika som en galning.


Aaaaaaah * suger in tystnaden *


Ska ut med Francie och Carro snart tror jag.. men faan, känner mig så trött. Gick upp vid halv 12 tiden eller något sånt * fast blev väckt flera ggr * för morsan och jag tänkte dra iväg och sola men det blev inte av. Men vi satt iaf och glassade lite på balkongen samtidigt som vi käkade frukost, miihi! Så ja, vi har haft det trevligt heehe..  Syrrorna får gärna åka bort oftare heehe.

Syns snart  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0