I'M SINGING IN THE RAIN!

DET REEEGNAAAR!! Vet inte varför men det känns bekvämt.. istället för att man går och bara: ska det regna ? kommer det göra det ? Det kommer regna snart va ? Känns skönt att liksom det bara vräker ner för då kanske det håller sig borta ett tag  :) 

Just nu kokar kaffet i köket, jag sitter och käkar på lite godis och ska snart ha en duell med kak paketet, MIIHI!
Undrar om jag ska sätta mig ner och fortsätta läsa lite i boken som jag läser, en mys dag alltså.

Det är fredag men ändå känner jag inte för att dra ut och bara partaaja loss. Imorgon dock, då drar det igång. Kussarna Andreas och Rikard har fyllt 18 och ska nu fira det tillsammans och det kommer bli party!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0