GODMORGON! DYGNARE

Gomorgon! Woohoo, första gången jag är uppe en allmänt bra tid  * YES *

Visst nu fuskade jag ju lite eftersom jag aldrig har gått och lagt mig men vadå, ibland måste man ta åt vissa åtgärder för att allt ska funka som det ska, heehe. Nu har jag iaf suttit vid datorn av och på, suttit och snackat med Carro under hela tiden. Kollat på lite So You Think You Can Dance från första säsongen, duschat * uppiggande * friserat håret ( som är helt fucked up ) sminkat mig och fräschat till allt så nu är jag praktiskt taget klar  :) 


  • Note to myself  - Klipp och färga håret innan du drar till Ungern..

Carro håller fortfarande på med sminkning och hår ( vi vaknar inte upp och är så snygga som när ni ser oss på stan haaha ) och sen blir det att dra ner på stan för fika/frukost på Tratten och för att sen kolla runt lite i affärerna. MIIHI!  Detta kommer bli en bra dag känner jag på mig, hittills har vädret vart underbart * sol * men så har det väll vart varje dag och sen vid 3 - 4 tiden så blir det grått igen vilket oftast är den tiden då jag är vaken. Men om det blir fint så kommer jag le hela dagen haaha..

Nu får vi bara se hur jag kommer ner till stan senare.. måste ( tar ca 10 min men jag är verkligen ingen gå kille ) till Carro sen gå ner till stan vilket tar lika lång tid men det ska nog gå bra... får bara ta och plugga in mp3.n i öronen och sen när man kommer till Carro så har man ju henne att prata med  :) 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Lookin' good!

2008-07-04 @ 22:49:37
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0