FOTSULE - TATTUERING ( ? )

Helluuu. Nu är jag hemma efter att ha fikat med älskade lisan och det var såklart underbart!

Älskar att träffa henne och vi har det alltid lika roligt fastän vi inte träffat varandra på 1 månad liksom. Satt och snackade om allt mellan himmel och jord men speciellt nu sista biten hem så snackade vi om tatueringar. Hon har ju då bestämt sig för att tatuera in en fjäril och ett bi som ska symbolisera vänskapen mellan henne och en avliden kompis och jag sitter ju som alltid och funderar på MADE IN HUNGARY tattueringen. Min kompis föreslog att jag skulle göra den under foten och jag tyckte att det var skit cool idé men förstod att den nog skulle slitas ganska mycket men nu funderar jag att göra den där ändå liksom.. för om den nu slits och blir ful så kan man ju antingen fylla i den eller skita i den, den sitter ju liksom under foten så hur ofta ser man sin fotsula liksom heehe. Men vi får se hur det blir.

Ska ut med Carro sen ( som alltid ) och faaan alltså, hon svarade inte igår för hon hade somnat och shon sov typ 16 timmar ( ?!!? ) Hur orkar man liksom, jag kan sova 13 timmar men inte mycket mer än de liksom och det är inte alltid utan vissa gånger. Menmen, så idag ska vi chilla lite och ha det nice förhoppningsvis.

Nu ska jag till helgon.net för att fortsätta diskussionen angående fotsule-tatueringar, heehe.

Kommentarer
Postat av: fo

man kan inte tatuera sig under foten, för skinnet är annorlunda där så det fäster inte.

2008-07-08 @ 16:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0