BANANA SMASH + MOPPE ÅK

'ello  ;)  Mår prima nu alltså.. kom just in efter att ha vart ute med Carolina och Athra. Drog runt som vanligt, planka på tåget och åkte ner till stan och tillbaka sen fortsatte vi och promenerade när vi väl kommit tillbaka till Östertälje.

Nu när bussarna har börjat strejka i hela Stockholms län så kunde vi ju inte åka hem ( inte för att jag kunde det ändå för hade ingen remsa eller så ) så jag ringde då syrran och bad henne att komma och hämta upp mig och Athra och som den underbara systern hon är så kom hon som en pil. Alltså jag älskar verkligen att åka moppe, vill också ha moppe kort haaha.. och hennes åkte skit snabbt. Francys moppe klarade inte upp 3 personer för "krokodil backen" ( väldigt brant backe ) men Melindas moppe hade inge problem med det alls heehe.. Måste åka mer på den fan  :) 

Innan jag drog ut så kände jag vara att jag ville ha något sött, efterätt liksom, så morsan kom och bara: ahmen kan du inte göra din "Banana split" ?  Juuusteee.. heehe, så jag gjorde min Banana Smash som jag säger * LOL * och den var som alltid underbart god.. ni måste ju erkänna att den ser ganska smarrig ut också ( ? )   * kolla bild *

Tips  -  Msn.se har gjort en * sexigaste hunkarna under 25 * och jag kan bara säga en sak * pjuu *.. skulle ta allihopa haaha!  ;) 

Nu ska jag spöa en ivrig liten Carolina i poker på msn, roligaste haaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0