34 TIMMAR I STRÄCK! GOD NATT


( Älskar den här bilden haaha )

OK! Så det blev inte att jag somnade vid 00.00 men kommer nog hoppa i bingen snart..  nu har man vart uppe i 34 timmar, woohoo, men känner att jag vill sova för att kunna vakna någorlunda bra tid heehe..

Var ute med Athra för en liten stund sen, vi gick ner till stan ( centralen ) och sen så åkte vi tåget hem.. haaha båda höll på att få panik när vi nästan blev attackerade utav humlor, tusentals överallt. Båda har en enorm fobi för flygfän som kan skada än så som humlor, getingar, bin och bromsar. HATARE!

Nej men nu ska jag sova iaf, jag tror att Carolina somnade så fort som hon kom hem vid 19.00 haaha.. får ringa imorgon och fråga hur hon hare  ;p 

NIGHTY NIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0