HALSBAND, TOPMAN FTW!!

Shoppingbegär deluuuxee!!


Fick lön igår och såklart fick man världens shopping-cravings efteråt. Var på H&M igår och hittade enligt mig världens underbaraste t-shirt. Köpte den i storlek XL för att få en oversize stil och enligt mig så blev det skit snyggt. En absolut annorlunda stil än vad jag brukar ha men jag älskade den och det fick mig att vilja ha en massa nytt!

Drog in på TOPMAN.com ( världens mest underbara affär ever enligt mig, bara för män! ) för att kolla lite. Handlar aldrig där eftersom man måste frakta från England ( TOPMAN i Sthlm har inte ens hälften av deras grejjer ) plus att det inte är världens billigaste kläder heller, men men.

Hittade då dem mest UNDERBARA halsbanden FOR SURE!! 3 halsband och 2 armband och kände att: faan, jag har jobbat skit bra den här månaden och jag förtjänar verkligen detta!  Jag älskar även när tjejer har ett flertal halsband runt halsen och alltid velat att det ska komma eller att jag ska kunna göra någon lite manligare version utav det ( aldrig riktigt lyckats ) men nu så hittade jag dessa SKIT snygga halsband. Så yes :)

Sen kommer det även bli att köpa in nya jeans. Denna månad ska gå åt att jag ska göra saker för mig! Kommer inte ha några som helst pengar kvar om en vecka typ men det skiter jag i för det har jag ju ändå aldrig haha.




Kommentarer
Postat av: Skolfröken G

Tufft! :)

2010-03-10 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0