I'MA TOP MODEL, BEEETCH!

Jiiiizeeeez christ in the sealing,
fan va kul jag har haft!


Heerreeguuuud alltså. Ok, kan ju förklara först vad det är som jag gjort: I över 3 veckor så har jag och min dansgrupp planerat en fotografering för JAM Dancestudios. Vi skulle då ta reklam bilder för JAM's nya hemsida som kommer upp om någon vecka, för reklam affischer och för vår egna show som kommer i maj/juni.

Daaaamn va hemskt kul jag har haft! Kom dit imorse 08.30 och började fixa mig på en gång. I torsdags så fick vi en makeup kurs där vi fick lära oss hur man sminkar sig inför shower o.s.v så ah, det var bara att testa på och det blev skit nice ;)

Det första vi skulle fota var individuella foton med personlig stil så alla var klädda i typ sina egna dans-stilar. Det var så JÄVLA kul, jag har liksom kollat in bilder och tränat på poser i fan nästan 1 månad och strechat för att kunna göra vissa poser och blev så glad för klarade av att göra en speciell pose där armen ska bakom huvudet och massa annat skit så jag kände mig som värsta orm människan :p hehe.
Men just känslan att få göra en massa grymma poser, för just dansare när dem modellar har ju ett helt annat kroppsspråk och poser och jag har verkligen försökt hitta en massa coola och kanske lite udda poser och jag tycker att jag lyckades. Älskade verkligen fotografen där, sån jävla skön snubbe och söta Jaana som gick runt och verkade så extremt stolt över oss som grupp.. blir så glad  ^^ 

Men så ah, sen efter dem individuella bilderna så skulle vi ta gruppfoto med street inriktning ( alltså nya kläder ). Sedan efter det så blev det bilder med mouling rouge tema och herregud, alla fick ta individuella bilder men några fick ta i par också ( Jag & Ellen + Malin & Ville ) och jag och Ellen rockade totalt med värsta porr poserna, alla började typ jubla och skrika när jag drog tag i hennes hår medans hon gränslade min käpp haha  xD LOL!

Så ah, sen efter det så skulle vi ta gruppfoto där alla skulle se ut som sina karaktärer i showen inför våran slutproduktion vilket var skit kul men det är jag lite tyst om för vill inte avslöja något om showen :)

Men alltså jag har verkligen haft så ENORMT kul, sån jäkla erfarenhet och känner verkligen att jag skulle vilja göra mer sånt här.. just dans modellande också för det är så mycket roligare än bara vanligt klädmodellande. Vi kommer få köpa bilderna vi vill ha men inte få använda dem på typ FB eller något sånt p.g.a rättigheter o.s.v men kommer länka till JAM's hemsida när den är klar så får ni se hur det blev hihi :)

TOP MODEL SWEDEN HERE I COME! <3



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0