PANCAKES FRIDAY!

Yeeaj, vet ni vad jag just kom på ?

Imorgon ska jag och familjen till min älskade moster och ha en pannkaks-kväll hehe  x)  Jag föreslog det eftersom jag inte käkat mosters pannkakor sedan typ 12 år tillbaka och jag älskade dem sist hehe. Så då blir det pannkakor + Idol och förhoppningsvis lite vin som efterätt haha  ;D  

Sussi ska även komma efter skolan och sminka mig lite, tänkte att jag ska ta lite nya bilder på mig själv och vill då ha lite "smokey eyes".. men det blir nog top notch! Måste även ner till stan till H&M för köpte ju byxor häromdagen och det skärphålet längst bak ser helt fucked up ut.. lilla Mumboozo i Kongo har sytt helt fel.. så det får han göra om!  ( ha-ha.. ta det som ett skämt, jag ger pengar till välgörenhet så jag får säga så 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0