CHILLFAKTORN - HÖG!

OOOOOOUUWHIIIEEE!
* pustar ut och är nära på att slockna *


Alltså fyfan va jag är trött nu... har vart på dans studion i över 9 timmar  x)  CRAZY!  Jag har ju inte dansat i sträck 9 timmar men har säkert dansat i över 6 timmar alltså och min kropp är död  -  liksom jag somnade på bussen och råkade åka 2 busshållplatser för långt haha!

Men nu sitter jag här och kommer snart ha den ultimata mys timman: Har lagt ner 3 st öl, och inte vilka öl som helst, utan 3 st LAPIN KULTA i frysen som bara ligger och längtar efter mig  ;D  Sen ska syrran göra dipp alldeles straxt också och samtidigt hacka en massa morötter * sååå gott * så kommer baxa lite utav henne då - och det är inte det bästa!
  • Dirty Dancing 2 är på tv!

Alltså jag älskar den... hatar att den heter "Dirty Dancing 2" för man borde inte göra uppföljare till mega filmer liksom. Samma sak med Grease - man kan inte göra en bättre så skippa det! Men den här filmen är i alla fall bra, i jämförelse med Grease 2, som en egen film.

Så nu blir det mys för sen imorgon blir det att vara på dans studion imorgon 12.45 för att dansa typ hela dagen.. kommer väl hem på kvällen som idag men vet ni vad  -  JAG ÄLSKAR DET!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0