"WE'RE MEN, WE'RE MEN IN TIGHTS - TIGHTS!!"

God morgon, go dag, go kväll!
Allt i en pannkaka eftersom jag inte haft tid att skriva tidigare..


Nu är jag ( en ) ren efter att ha fått duscha... asch så sköööönt! Min dusch tid är liksom minst 20 min haha, jag är alltså inte så bra att stressa på morgonen om jag måste duscha, kan försöka men då slutar det ändå alltid upp med att jag stått där inne 25 min haha  xD 

Har i alla fall dansat idag, Balett + Streetdance = Reejääääl mix! Hade tights på mig för första gången och ah.. wow  x)  Ah det var ju en upplevelse, kände mig väldigt.. exposed. MEN stort plus för min rumpa som ser skit bra ut i det HAHA!


Yea that's right, you heard it..


Sen blev det i alla fall Streetdance * niklas är glad *  Älskar att dansa med Jonas, han är verkligen min största förebild, ser upp till mannen så jävla enormt! Sen att han är så jävla rolig och grymt söt är ju bara ett plus på kanten liksom haha.. och börjar fan älska min grupp mer och mer, man blir mer bekväm och börjar snacka med fler och fler  (^^)
Finns en drös med rejääält underbara människor i den gruppen  ;D  YF IZ LOOOVEE!

.. och nästa vecka så ska vi börja med en "Girlyliscious dans" * niklas viskar: yeeaaj *  asso jag bruukaar inte vara fjollig eller så men jag älskar att dansa typisk "Pussycat Dolls" dans och Ragga/Dancehall och inte fan snackar jag om killarnas version då utan jag shakar rumpan - bättre en vissa tjejer desutom!  xD  LOL!


Sitter bara och väntar på att någon ska utmana mig hahaha xD  * no life *


Men men, mer after the break you guys.. nu ska jag fan ta och rosta mig en hel hög med mackor och sen ta en stor skål med O'boy  -  jag vet att det är sent men har fan dansat i 3 timmar, what do you expect from me ( ?!!? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0