ISHOCKEY!!

Helluu allihopa!


Alltså sorry för jag vet att mina inlägg de senaste dagarna har vart ganska boring, men har haft så dålig fantasi men det ska förhoppningsiv bli bättre  :) 

Nu sitter jag bara här och är pumpad, pumpad på ishockey match  (^^)  Har saknat de.. Fast hoppas verkligen inte att det blir något skit med råttorna, dem har ju tydligen redan hoppat på en busslast med ssk.are så känns ju lite som ah.. blir nog en vild match.

GOOOOOO SSK!!  ;D 

Systrarna är hos farmor och farfar och käkar och jag vet att farmor har gjort "törtölpaprika" - min favorit maträtt, ungerskt!
MIIHI! Så frågade nu kussen om hon kunde fråga farmor om farmor kunde lägga undan lite till mig, men det är så många som ska äta så jag får se när alla käkat klart  :) 

Nu, SSK! YEAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0