GUTEN MORGEN

* Yaaawn *  Gumorr'n..


Den här morgonen har verkligen vart en sån där: ska jag gå till skolan    Ska jag komma sent   ?   Inte för att jag är speciellt trött eller så men känner bara inte för att dra till skolan idag.. tråkigt. Men men, nu har jag fixat mig och det ända som är kvar är att styla håret lite och så klart - borsta tänderna, är så jävla dålig på det haha..

Sitter och dricker mitt morgon té nu och tänker på dagen framöver, som jag sa förut - skola ( vilket jag tror kommer bli skit tråkigt för vi har någon jäkla tema vecka som jag inte fattar alls vad den handlar om ) sen tandläkaren och efter det körskola  :)  Hoppas det går bra med körningslektionerna nu och att vi bara kan köra igång..

Men nu måste jag chilla vidare för kommer nog bli ganska sen till skolan.. Szerbousz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0