LOVE IS A WHACKED OUT THING..

Aah, varför är "kärleken" så grymt krånglig för 
?
... orkar inte med de snart.


På kryssningen i alla fall så såg vi ju söötaastee personerna, jag svär jag dog! "Västen" och "Babyface" blev deras smeknamn haaha, ganska logiska smeknamn faktiskt. Men usch asso, det är fan inge kul sånt där för liksom jag gillar oftast mörka killar och liksom  -  hur många blatte killar känner du som är gay/bisexuella ? Inga ? Juusteee..

Så det är liksom bara som en tease oftast, man blir retad - dem är där, dem är snygga som sjutton och dem är utanför ditt område, STORT! Sen att man ser tjejkompisaarna kunna haffa dem killarna lätt gör än inte heller speciellt glad, JA! Jag är avis haaha.. skulle inte du vara ? Mina kompisar är snygga kompisar, dem kan få vilka dem vill.. liiiteee irriterande HAAHA!

Men men.. har nästan börjat ge upp det här med kärlek. Ska nog bli munk, adoptera en massa barn á la Angelina Jolie och typ lägga all min tid på dem som verkligen behöver det! 
Började liksom snacka med en kille - uuundeerbaar, som en ängel från ovan alltså! Sen va händer ? Han var den som tog första stegen och det var han som verkligen ville snacka ( säger inte att jag inte ville, ville jag verkligen men han var mest på liksom )  och han är sen den som slutar höra av sig.. asso helt! Om han hade sagt typ: nej, sorry men jag vill inte träffa dig/ snacka med dig så hade jag bara: sure, du är en tönt men suuree.. Men istället loggar han inte in på msn på över en månad och jag vet inte alls vad som hände.. det som stör mig mest är att han var verkligen en som jag verkligen kunde se en framtid med, jag ville träffa honom, han passade mig perfekt och jag vet inte vad.. men så kommer verkligheten och smackar till dig i ansiktet med baksidan utav handen som också är smyckade med feta diamant ringar så att du verkligen ska se stjärnor.

Usch neej.. vet inte vad jag ska göra. Tycker bara att det är så jävla tråkigt liksom.
Meen men, nu sitter jag bara här och tänker på den s.k "västen".. garvade ihjääl mig när han kom med sina kommentarer  xD  * kommentar som står på bilden *

Aaah fan, ska deffinitivt åka på kryssning igen och då kan man ju bara drömma om att få träffa på någon så skön och fin igen.. även om de är ett riktigt irritationsobjekt rakt upp i arslet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0