MICHAEL JACKSON MED OTTO BLÜNKER! ;D

Vet ni vad.. jag är en extrem uppmärksamhets-hora.


Att vara en uppmärksamhetshora leder till att jag blir en enormt avundsjuk person som är avundsjuk på andra som syns mer än mig vilket leder till att jag blir en ganska osäker person som leder till att jag blir en väldigt liten person vilket leder till att jag spelar en säker person vilket leder till att alla tror att jag är en säker person vilket senare gör så att jag verkligen börjar bli denne säkra personen  -  tillslut så spelar jag inte längre!

  • Gå med huvudet högt och rak rygg så ska du se att rollen snart passar  ;) 
Annars da.. omg, omg, omg.. hade världens grymmaste gästlärare idag på dansen!
Otto Blücker, en enormt söt kille som verkar ha en skit fin personlighet och skit roligt beteende, dansar gör han grymt och han är skit bra som lärare.. men det är inte allt, vet ni vad han gjorde mer ?


HAN KÖRDE BARA MICHAEL JACKSON MUSIK IDAG! STATUS POÄNG FO SHU!
.. snacka om att göra mega poäng hos Niklas liksom..



Så ah, var skit roligt.. har haft som en svacka där jag inte lyssnat på Michael på länge liksom ( men inte konstigt heller, lyssnade liksom sönder hans musik 4 år i rad i högtadiet och mer ) men nu kände jag verkligen bara att: shiet, det finns ingen större än Michael! Så det var ganska kul att få tillbaka honom liksom.. stretchade och allting åt Michaels musik och alltså finns ingen annan artist som har sådan bredd på sin musik: baladiga, rockiga, popiga, funkiga - oooowiiiee!  xD 



MICHAEL IZ LOVE!
  [v]


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0