STUDENT 2009

Studenten is heeree!!
.. or at least soon and it's
already giving me anxiety attacks
..


-   Usch!  Liksom jag och Andreas går i samma klass och vi har är kusiner vilket då gör så att vi har likadana släktingar.. vad faaan gör man då på en fest för att fira studenten ? En student mottagning liksom ? 


Det här is really killing me för inte bara för att vi ska ha festen utan även för ångesten över vart vi ska vara. Vi blir liksom åtminstone 50 - 60 personer och vart finns sånna lokaler ? Vi hade den mest underbara lokalen här i fornhöjden som vi alltid har vart i ända sen jag var liten då det har vart större fester, folk har liksom hyrt den genom oss för att få vara där men nuuuu.. nu ska det bli en mottagning för Dr.Mossberg  -  I hope it crashes and burns!

Så vi har ingen aning om vart vi ska vara. Samtidigt måste den vara i Södertälje ( city, inte Södertälje landsbygden ) för att det inte ska ta tusen år att åka dit och den får inte kosta för mycket...  oh my gooood!  Men det går nog bra... det kommer funka... * andas i en påse *

Nej men det kommer bli funkish.. mean while så kan ni ju kolla på bilden  <---- där, för att se hur min student outfit typ kommer se ut  ;D  YEAY!  Så även om hela den dära dagen kommer ge mig ångest så vet jag i alla fall att jag kommer se fabolous ut  ;D  Mwuoohaaha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0