BLEKNING, DANS OCH PLATTÅNG!

Just nu... Just nu sitter jag med en skena i munnen med något äcklig sörja i som då ska bleka tänderna..
I'm seriously, freaking scared!


Jag är skit rädd att det blir fläckigt, att smörjan inte kommer på alla tänderna och skit. Hmm, men men.. nu sitter den där och ska sitta där i 40min sen får vi se hur de blir! Wish me luck!

Men idag då.. den senare delen utav dagen har vart perfect!  På dansen så gick det som smort, hade Jazz-funk med Jaana och jag är så jävla glad för känner verkligen att: yes, dansen sitter verkligen  :)   En annan sak på dansen som var helt grymt rolig var att vi fick våra outfits - munktröjor och mjukisbrallor med texten: J.A.M Dancestudio Yrkesförberedande Danslinjen. Woohoo!  Kanske inte riiiktiiigt mina färger: stark röd tröja och ljusgråa byxor med vit text - meeeen jag måste säga att jag faktiskt trivs i dem.. dem är stora, mjuka och gosiga  ;D 

Så det blir helt perfa'!  Annars idag då.. ett litet tag efter att jag kommit hem så kom morsan hem med världens bästa överaskning, guess what ( ? )

EN PLATTÅNG!!!! WOOHOOO!!
Min andra hade ju dött och jag
beehööveer verkligen min plattång hahah
..


Så imorgon på morgonen blir det att testa den för första gånge, miihi*  Njuter verkligen haha och det roliga är att alla som jag känner köper dessa plattänger med någon plastfilms aktig värme platta som bara förstör mitt hår men morsan köper ALLTID samma slags plattång och de är inte sån där skit som mina kompisar köper haha och det gjorde hon inte nu heller  :)  YEAJ!

Nu dog min hjärna och snart ska jag sova så bäst att bara sluta skriva när jag ändå är igång liksom, nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0