EN DELVIS BRA DAG :)

Jalla jalla jalla, ya habibi jalla!
Vad ? Jag lyssnar på musik.. * fortsätter leka magdansös *  haaha  xD


5.e april och jag har redan övertrasserat mitt konto med 80 spänn.. BRA! .. och nej, jag har inte köpt värsta sakerna. Har bara inte världens bästa ekonomi * suck *  Blir inge alkohol på onsdag då da ( studentskiva )

Annars da... jobbade idag och det var såååå skönt! Har ju fan inte jobbat på seriöst 1 månad!! SKANDAL!!  Alltså visst jag trivs verkligen på mitt jobb så det är ju kul men att jobba ger fan en riktig trygghets-känsla för du vet liksom att: detta is giving me caaaash!!!  x)  HAAHA! Såg även att lilla söta Linda hade satt upp en lapp om att jag vill jobba på påsklovet.. snälla, snälla, snälla!! OCH! En utav mina kollegor har ett perfekt schema för mig i sommar så jag måste ringa min chef imorgon och fråga om det är någon jag måste slåss med för att få det schemat eller om jag bara kan få de  ;p   Undra om man ens kan göra så eller om man måste dela upp det liksom... jag vill inte dela meeed mig!

Men men.. vet ni vad ? Alldeles nyss käkade jag fläskfilé och klyftpotatis och nu ska morsan göra äppelpaj.. KAN MAN HA EN BÄTTRE MORSA ?!!?  ;D 



Älskade broor, var igår på O'learys och började gråta fastän jag inte kommit längre än 2 m innför dörren. Det var du, överallt var det du! Försökte hålla det tillbaka medans jag betalade för min jacka i garderoben men då kom Tessan och det bröt för mig.. hon är så jävla underbar, hon var precis vad jag behövde! Jag slår vad om att det var du som gjorde att hon kom just då, du skickade en utav dina änglar till mig för ingen skulle kunnat trösta mig så som hon gjorde då!

Jag saknar dig så enormt och vet inte hur fan man ska kunna klara detta.. 8 månader och 5 dagar har gått och det blir värre och värre för det blir verkligare och verkligare, det får inte vara sant! Jag vill ha min mullis här vid mig!!
Jag saknar dig för mycket för att det ska funka. Folk säger att det oftast blir lättare ca 1 år efteråt.. 10 år skulle inte göra det här lättare! Tony min älskade bror, jag älskar och saknar dig  // Din lilla tjockis Guss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0