WHAT A WONDERFULL WORLD

Heeeeej  ;D


  • Solarium - mys faktor 10! 
  • Lunch med Marina - mys faktor 10!


Har haft en så jävla bra start på dagen alltså.. alla dagar borde vara så här!  Drog till solariumet och där var ingen, visst folk var inne i själva rummen men ingen stod på kö - yeaaj!  Så jag hoppade in lite snabbt, 11 min och det kändes underbart.. det kändes verkligen som att ligga på Ungerns stränder mitt i sommaren - så jävla hett!!   

Sen drog jag ju till Nancys där man träffade underbara Marina och vi hade en sån jävla nice lunch, satt och snackade och käkade i över en timma.. så grymt mysigt  :)  Så det gör jag gärna om igen och ah.. personalen blev förvånad när jag väl sa att jag skulle ha en grekisk grillad wrap istället för en varm burrito haha, men den smakade gott som sjutton ändå men tror jag föredrar den varma burriton men det är nog också för att själva onyttighets faktorn är aningen högre * tittar bort oskyldigt, hehe *

Men så ja.. det har vart en underbar dag!  Drog även och hälsade på mullis och gjorde lite fint hos honom, morsan ska ner dit ikväll och lägga tillbaks alla halsdukar som vi har tvättat. Börjar se tomt ut där utan hans halsdukar så nu ska dem dit  :)  Men nu alltså.. en fett konstig sak hände mig medans jag satt och pratade vid graven. Jag hörde liksom hur någon säger nått och kollar då åt sidan, då står det en tant i typ 60 års åldern kanske 15m bort och bara: är det jobbigt ? Jag var liksom helt paff och nickade bara med huvudet vilket efter det säger hon: ah, jag ser det..

Syrran säger att hon kanske bara sa så för att vara snäll men seriöst, jag står på en jävla kyrkogård brevid en grav som man ser är ny - vad är du för jävla geni som förstod att det var jobbigt! Sen när är det inte jobbigt att vara på en kyrkogård ?!!? Alltså det där störde mig fett länge efteråt och stör mig fortfarande.. för seriöst vem frågar en sån sak ?
Men ah, hon var säkert inte normal.. hur kan man vara det liksom om man frågar sånt.

Men annars då på schemat, idag blir det dans efter 1 & ½ vecka.. jiiiszees, kommer säkert dö x)  SNÄLLA TA DET LUGNT MED OSS!! HAAHA! Men ska bli kul att få träffa alla igen, blir till att ta träning seriöst nu för med min diet och så mycket som jag tränar i veckan så booordeee jag kunna få en allmänt snygg kropp fan. KOM IGEN NU!!  ;) 


Kommentarer
Postat av: Marina

Fler luncher o vattenpipa nästa gång :)

2009-04-21 @ 19:27:48
URL: http://marinassk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0