POÄNGSYSTEM

1 - 10
Om allting var en 10.a i smak förut så ska jag nu poängsätta vissa saker under dietens gång.
Kan börja med det första:     Kaffe utan socker - 6.5, halv bra, där då 5  börjar åtminstone symbolisera tråkigt.

Kom alldeles nyss hem från dansen och jag är död! Alltså är så jäkla trött så det går ju bara inte och samtidigt så jäkla hungrig så nu sitter jag här med 4st korv med bröd ( typ det mest underbara som finns och man kan göra det på 3 sek ) och ett glas mjölk och nu ska jag bara trycka i mig det för känns som om att jag inte har käkat någonting alls och samtidigt känner jag hur jag inte har någon energi what so ever eftersom jag inte käkat något sockersött eller liknande..

Vi får se hur det går..


Kommentarer
Postat av: Marina

Är korv med bröd inte snabbmat?

2009-04-21 @ 19:30:56
URL: http://marinassk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0