UPDATE!

Så.. nu har man haft blekningsskenan i ca 1 & ½ timma. Jag har färgat ögonbrynen, noppat ögonbrynen OCH även färgat och noppat Melindas ögonbryn hehe  x)   

Folk har frågat om jag kan noppa deras ögonbryn men vågar inte  ;p  Mina blir snygga för jag vet ju hur mina är men tänk om jag fuckar upp dina ögonbryn och du kommer se helt fucked up i 1 månad - KUL! Eller inte haha..  så jag vågar inte heehe, men syrran kan man ju fucka upp hur som helst för hon är ju trots allt bara syrran ;)  

Nu blir det mat, potatisklyftor med kött - wooheey!  
Jag skulle dööödaaa för lite tzatsiki just nu.. 

Kommentarer
Postat av: Marina

Haha vilken härlig syskonkärlek ;)

2009-04-28 @ 22:34:46
URL: http://marinassk.blogg.se/
Postat av: Marina

Haha vilken härlig syskonkärlek ;)

2009-04-28 @ 22:35:00
URL: http://marinassk.blogg.se/
Postat av: Marina

Men har du slutat blogga eller? ;)

2009-05-02 @ 23:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0