STUDENTSKIIIVAAN ÄR HÄÄÄR!!!

STUDENTSKIIIVAAA!!


Idag gäller det, idag smäller det! Har inte vart så värst pumpad inför själva studentskiva under veckan men det är nog för att man är så jävla trött under dagarna o.s.v men kommer nog bli fett nice, jag har mina närmsta älsklingar där i alla fall så jag kommer må fint  :)  Sitter och förkrökar smått med lite cider och funderar på att göra en liten drink innan man drar.. nästan ett måste liksom haha.

Men imorgon då, SSK - Leksand och jag inte gå  -  DAAAYM!! Har sån jävla ångest över det.. en utav de första matcherna som inte är "den viktigaste matchen i hela kvalserien" där man sitter och biter naglar och river hår för att man är så jävla nervös för SSK ÄR VIDARE TILL ELITSERIEN FUCKERS!! WOOHOOO!

Blev så jävla glad när jag hörde det i måndags så gick runt och sjöng som en galning här hemma haha.. men nej, har dans imorgon då vi ska övernatta i dans studion och jag har missat så mycket dans, delvis p.g.a ishockey, så kan verkligen inte dissa dem nu men! Jag känner att jag vill bidra med något så jag frågade syrran om hon ville dra på matchen och det ville hon så jag kommer pejja för hennes biljett hehe  ;p  Då har man ju kommit med något ändå..

Alltså känner verligen hur SSK växer på mig.. det blir viktigare och viktigare för mig och samtdigt handlar det om så mycket mer än bara laget för mig än vad det gör för vissa andra. Är så lessen över det faktum att jag inte började gå lite tidigare med brorsan, förstår verkligen varför han älskade det laget!   Älskar dig brorsan  <3 

Men yes, kämpa lika hårt imorgon som ni gjorde i måndags pojkar..

Nu sitter jag som sagt med en cider brevid mig, sitter och dregglar i väntan på att få dra till Hamn för att få käka maten som man egentligen betalat alldeles för mycket pengar för men aja.. får väl gå för den här gången!   IT BETTER BE GOOD!  Är även på ett så enormt shake ass humör  x)  Fan bara att inte kameran funkar för då hade jag visat er en show som ingen annan  ;p haha!

Men vi hörs senare! Tuddiluuee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0