STOMP THE YARD

DAAAAAMN!!!! Jag har just sett meeegaaa grymma filmen.. och ja, jag skäms lite över att jag inte sett den tidigare så SORRY!!  

MEN "STOMP THE YARD" ÄR FAAAAN EN UTAV DE
BÄSTA FILMERNA JAG SETT PÅ LÄÄÄÄNGEEEE!!



Nej men seriöst, så jävla grym film och det roliga var att filmen kändes inte som alla andra dans-filmer som ex. "Step Up" 1 & 2 där du liksom vet till 100% vad som kommer hända o.s.v.

Och ooouuuwhiiieee.. there were som scrumfelicious homies all up in this movie!! DAAANG!!  Skulle dö för den fulaste av alla dem liksom hahahaha  x)  Satt och svettades verkligen..

Men samtidigt måste jag erkänna att jag grät, liksom verkligen grät, ett par gånger under filmen för själva filmen handlar om en snubbe som förlorar sin bror... filmen slog verkligen till än på helt rätt knappar alltså.. Fick flera gånger bara böla rakt ut för att sen kunna gå tillbaka till filmen.

Men usch alltså, sån jävla bra film! Den måste ni bara se, stomp the yard heter filmen och är klart värd att se. 10/10!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0