SALSA IS THE SHIT!

Uno, dos, tres!


Woohoo.. hade min första salsa lektion idag, hoppade in i mitten utav terminen ( nästan slutet ) haha men det gick perfa! Jag och Ida var så jävla grymma - dem började på en ny koreografi idag och vi satte den!  YEAJ!
Så vi kommerabsolut vara där nästa onsdag också  ;D Salsa är så jääävlaaa sexigt.. Snacka om att man blir upphetsad av att dansa.. yeeajaaaa!

Och nyligen så började jag forma mina skenor för att bleka tänderna... tror inte att jag börjar idag men imorgon, då jävlar!  I'm gonna be looking like a mooovieestaaar *



Mooovieeestaaar, oh moooviee staar!
You're gonna be a mooviee.. moovie staa


 

Innan dansen idag så drog jag till biblioteket och pluggade lite.. hann inte med så mycket men är ändå glad att jag började  :)   * goldenstar for me * Och förhoppningsvis så ska jag orka ta mig ner dit lite oftare för man pluggar jävligt bra där, man blir t.o.m inspirerad att plugga medans man är där haha! Imorgon i alla fall så är solning på schemat.. på lunchen drar jag ner till stan med tåget snabbt som sjutton och samtidigt som jag är på tåget så ska jag käka min lunch ( tonfisk sallad ).  Vad gör man inte för att se fin ut haha  x) 
  • Kändes som om att jag hade tusen grejjer att säga er men tydligen inte.. JO JUSTE! Update on my diet..

Idag då.. haft kramp i magen under hela dagen och igår kväll. Tror att hela skiten börjar nu  -  Kommer ihåg sist jag försökte göra detta och jag spydde, mådde illa, hade ont i magen och hade humörsvängningar.. seriöst jag har verkligen ett sockerberoende!  Så detta är inget jag ser fram emot men kramperna i magen har i alla fall släpt men massa annat händer med min mage just nu så hoppas att jag inte blir sjuk bara  :/  I WILL MAKE IT! Och Marina är världens sötaste och min egna cheerleader haha! Nu ska jag sova, är typ 1 timma för sen med det men jag skulle försöka sova innan 11 ändå, god natt!


Kommentarer
Postat av: Therese

Nej, jag använde inte mitt CSN kort. hade jag fått ännu mer rabatt då eler? Men grejen var att sen när jag tittade tillbaka på priset på hemsidan igen så var det ORGINALPRIS, men på min beställning/order bekräftelse jag fick stod det att jag fick rabattpriset.. skit konstigt..

men jag bara tackar och tar emot :-)

2009-04-22 @ 23:00:04
URL: http://theeresering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0