LÖSNINGAR MED BALANS!

Hejsan alla!  ;D 
I did it.. I really did it..


Vet ni vad.. jag rykte upp mig  x)  Jag sitter faktiskt här och käkar. Vad undrar ni säkert då, jo! Jag har ett glas med Pepsi Max vilket är en light dryck, light innebär inget socker mend istället sötningsmedel men det ska inte kunna skada mitt beroende typ att jag skulle åf en kick av det.  Samtidigt har jag gräddfil med Taco mix dipp och morötter! För gräddfil är ju typ en mjölkprodukt och även om den är fet så är det inte onyttigt fett och morötterna är ju verkligen inte onyttiga så detta är liksom en helt ok lösning för mig just  :)  Imorgon tänkte jag eventuellt satsa på chili-cashew-nötter.

Imorgon dock sitter jag och funderar på hur jag ska göra.. ska ut med kompisarna, får jag ta en öl då ? ( en öl blir säkert minst 3 haha )

Och nu sitter jag och funderar på den dära balansen som jag alltid snackar om förut att man inte ska utesluta allt för ingen mår bra utav det och jag tror faktiskt att du har det lättare att få en bättre hälsa OM du har en balans. Ät en nyttig måltid och då FÅR du käka en liten choklad bit. Bara du inte käkar upp hela paketet. Så jag sitter och funderar på om ölen skulle vara min gåva för att jag vart så duktig under veckan..

Tror jag ska snacka lite mer med Marina så får hon bestämma haha, hon är lite min "hälso-konsult" för jag är ju ganska partisk haha. Jag väljer ju: ok jag SKA köpa en öl.. men det är ju bara för att jag vill ha en kanske inte för att det är nyttigt haaha  x)  Men imorgon ska jag upp 09.00 för att dansa i alla fall så nu ska jag sova.. godnatt på er  ;) 

Kommentarer
Postat av: Marina

Haha du är så jäkla gullig när du undrar vad du får äta! Jag skulle tipsa om LCHF :) Ät massa fett, o massa kött med mera... men inte bröd o sånt!

2009-04-25 @ 15:35:09
URL: http://marinassk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0