JAG HAR BLIVIT LURAD!!

Jag har blivit luuuraad ooohooohoo hoooo..
damn it!


Jag har blivit lurad... utav min handledare! Alltså inte med flit men bara p.g.a klumpighet liksom. Vi satt och snackade om hur jag försöker käka nyttigt och hon säger då: ahmen när man håller på med sånt där så ska man käka nötter, det är ju gott och väldigt nyttigt! Söt som hon är så går hon till ICA och köper en påse nötter utan att jag vet om de.. hon ställer den på bordet och säger att jag får ta om jag vill vilket jag gör, man är ju inte ouppfostrad liksom.

Jag tar en hand.. sen tar jag en till ( 2 väldigt små händer ) men medans jag käkar på den andra portionen så bara stannar jag upp. Jag kände seriöst hur det här var fel, jag njöt för mycket  HAHAH! SERIÖST!

Så märker jag.. det här är ju inga nyttiga nötter typ som mandelnötter eller kanske pistage nötter t.o.m utan de här är SALTADE NÖTTER! SÅNT MAN KÄKAR PÅ HELGERNA!!  xD  DAAMN!

Liksom jag kände hur det snurrade till i huvudet/tankarna när jag första gången borstade av saltet och fettet från mina händer men det var inte förens andra portionen som jag förstod de liksom.. hahah, sprang ut till min handledare och bara: sååå kan du ju inte göra mot mig ?!!?  HAAHA! Det här är ju inte nyttiga nötter de står ju t.o.m OLW på dem! Hur knyttiga kan dem vara då liksom hahah.. HAAHAHAH! Men hon tänkte att dem nötterna är väl nyttigare än godis men jag ska ju liksom utesluta onyttighet HELT och inte bara försöka välja bort saker så hon sa förlåt tillslut hehe.

No hard feelings left there hehe..

Men jag vet liksom hur jag tänkte på en gång bara: DET HAR GÅTT TVÅ FUCKING DAGAR!! OOOOOOH!!! Haaha vet även att dem där gjorde knappt någon skillnad säkert men psykiskt så känner jag fortfarande fettet på mina läppar och nötter fast i tänderna.. shit va äre för fel på mig haha  x) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0