INGENTING ÄTS UPP!!!!

Va är de här.. what wkind of world are we living in ?!!?


Vet ni vad jag har märkt under dessa 4 dagar utav diet ( ? )  Att ingenting äts upp... ingenting!  Liksom pajen som stod i kylskåpet blev uppäten igårkväll ( ingen rörde den på 3 dagar ), en pepsi max flaska ligger fortfarande full i kylen, en påse med jordnötsringar ligger bara i skafferiet och en öl står kvar sen i helgen... JAG ÄTER UPP MIN FAMILJ!!  HAHA!

Seriöst så äter ingen. Jag börjar förstå att vår ekonomi skulle nog vara bättre om jag bara slutade äta.. shit!  En annan sak som jag även förstått mig på är att jag behöver en socker-kick för att komma igång på morgonen och det har jag förstått förut också för jag har vart ganska död om jag inte fått antingen mitt kaffe ( som jag då har socker i ) eller min stora mugg med O'boy ( och nej, jag var inte snål med O'boy pulvret ) på morgonen och just nu känns det som sämsta tillfället ever för att skippa den socker-kicken på morgonen eftersom jag ska till ett ställe där jag redan har det svårt att hålla mig vaken och just nu kommer jag dit som en zombie  -  double trouble!!  :) 

Nu ska jag i alla fall till Höjdens Boende här i Fornhöjden på ett typ 3 timmar långt studiebesök, få följa med runt och se hur det är o.s.v så vi får se hur det är  :)  See ya'll!

Kommentarer
Postat av: Marina

Haha men trots allt det så är du ju duktig som kämpar på! Du har väl inte fuskat? ;)



Jaha, vad tyckte du om höjden? Jag var där på intro för o bli vikarie... Får se om det blir ngt :)

2009-04-23 @ 20:22:52
URL: http://marinassk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0