DÖD ? NO JUST ON VACATION..

Heeeej allihoppaa  :) 
Long time no see..


OK! Så jag har inte skrivit på länge, laddat upp några bilder på BDB eller något alls och varför säger ni... för att jag inte orkat. Har liksom inte haft det minsta lust att göra något sånt alls och känns dumt att bara sitta och massproducera något halvroligt skit så istället har jag kört på en semester-vecka och I feel Grrrrrrr-eat! ( 10 poäng till den som kommer på vart Great ordet kommer ifrån hehe )

Seriöst.. mitt jobb har inte kunnat ge mig något pass alls * friska jävlar * så jag har vart ledig under hela veckan och jag har inte vart det på länge! Jag kan inte ens få en hel ledig helg nu förtiden för dansar ju på lördagar och där har jag också haft lov så hela veckan har gått i chill-hetens tecken!

Har sovit, sovit, sovit, njutit utav vädret ( som har vart helt ok faktiskt, pluspoäng för vädret ) haft underbara grillkvällar med mina kompisar och bara vart en tonåring rent utsagt.. Har typ tusentals med bilder som jag vill ha i min dator just nu från andras kameror men alla är så sega så det går ju inte, får börja pressa dem lite!  :) 


Nej men jag har verkligen haft en underbar vecka.. har inte så mycket att skriva om faktiskt, inte ens nu så tänker nog inte göra det heller. Det ända jag kan säga är att jag sitter i iver och väntar på det jävla godkännandet från Länsstyrelsen om mitt körkorts tillstånd - cooomee ooon, give me it!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0