DIET FTW!

Nu händer lite saker här.. vet ni vad jag kom på ?


Jag hade ju lovat att börja på en diet efter påsken och nu... ah, nu är det ju efter påsk. Eller imorgon i alla fall, min dygnsrytm är lite fucked up så just nu ( 00.26 ) räknas inte riktigt som imorgon för mig eftersom jag vaknade typ 15.30 haha.

Det värsta dock som finns när man ska börja sånt här är att ha saker hemma, att ha en massa onyttigheter hemma liksom.. Så nu sitter jag och käkar "den sista måltiden". Morsan gjorde äppelpaj igår så nu försöker jag ta slut på den med underbar vaniljsås så att det inte finns kvar något imorgon som frestar mig och innan jag kom på detta så hade jag hunnit hälla upp Cola Light i ett mega stort glas och en skål med jordnötsringar så ah, det blir efterätten haha! 

MEN! Jag startar min dag väldigt bra imorgon.. blir att gå upp 10.00inget att skämta om, det där är tidigt ) för att göra sig iordning och sen dra ner på stan och sola * underbart *. Sen efter det så blir det att dra till Nancy´s med underbara Marina och som vi alla vet så är ju Nancy´s matens himmelrike och det är nyttigt. Men som Marina sa så måste jag ju välja äpplet istället för chockladen och jag måste välja typ juice * urk * istället för läsk.. haha  x)  Dagens i-lands problem alltså..

Men det ska nog gå perfekt. Min sista måltid ändrade nyligen riktigt och nu mår jag typ illa och vill aldrig smaka något sånt här igen.. den taktiken funkar ju också  ;D  woohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0