BALANS!

Mitt konto.. mitt underbara konto!
what to do ?


BALANS IS THE WORD!  Jag kör på det, tänker gå ut idag.. jag tänker dricka och eventuellt käka något ( har käkat glass och nötter idag ) och sen på måndag ( ev. imorgon ) så kommer jag fortsätta med mitt nyttiga liv, men allt handlar om balans och jag kommer må bra ( förhoppningsvis, man vet ju aldrig med alkohol haha )  när jag får i en liten summa utav socker i mig..

Känns verkligen som om att jag ger upp nu men ah, jag tänker köra om samma sak nästa vecka, inge socker eller fett så då blir det väl antingen att min kropp har lugnat ner sig en aning eller så kommer jag få gå igenom samma helvete igen så ah.. får se hur det går. Just nu låter Marina som en morsa som bara "visst, ge upp, gör vad du vill.. mig kvittar det" haha så man får lite skuldkänslor  x)  Men jag ska klara det..

See ya later!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha bra då vet jag vad jag ska köra på :D



;)

2009-04-26 @ 18:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0