... AND IT JUST GOES ON AND ON AND ON..

Vart är alla kommentar friska personer ?


Just nu sitter jag på praktiken och inväntar lägligt tillfälle att få säga: ok, det finns typ inget att göra så är det ok man jag drar ? vilket hade vart lika passande för typ 3 timmar sen för har inte gjort något speciellt viktigt sen dess heller men, men.. life's a bitch!

Har inte somnat idag i alla fall och det är för att jag har rört på mig. Var nere på stan med min handledare för att titta till en brukare till oss och samtidigt gick vi på shoppingrunda på stan  -  allt detta har gett mig en sån enorm förståelse och insikt för psykiatrin som yrke... NOT!

Tycker ni att jag verkar lite irriterad ? Mmm.. jag me.. undra varför ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0