ABSTINENS!

Shiiiit, jag klarar inte av det här!
This shit is making me sick..


Seriöst.. jag mår så jävla illa just nu! Kom hem efter praktiken och somnade på en gång för var så jävla trött.. känner just nu bara en känsla utav hopplöshet liksom, varför gör jag detta ? Jag mår ju inge bra ?
Snackar om nyttighets kosten som jag käkar ( tycker inte om ordet diet, ska komma på något annat haha för det låter som om att jag vill gå ner i vikt när jag säger diet vilket inte är målet ). Men seriöst, det är helg nu och jag har funderat på att strunta i allting som heter onyttigt för att på så sätt verkligen få ut abstinensen ur kroppen liksom men jag mår verkligen dåligt idag! Alla på praktiken pratade om att ta en öl efter jobbet och att gå och köpa glass, vi fick t.o.m choklad till fikat och jag håller på att dö!

Vill bara krypa ner under en sten, känns just nu som om att jag ska spy.. mår verkligen illa och jag har ont i magen och humörssväningar!  Så fort någon säger något håller jag på att börja gråta och liksom känns bara som: varför skadar jag mig så här ? och jag vet ju varför jag gör det men det är just nu så jävla lätt att tvivla på sig själv.

Frågan för mig är nu: ska jag äta i helgen och sen fortsätta kosten på måndag eller vänta i 10 dagar till ?

Sitter nu och blir tår ögd för ingenting.. hur normal är det liksom ? Snacka om att man har sjukdoms insikt ändå..
MEN! Ska försöka vara lite gladare i alla fall.. Kompisarna undrade om jag ville med ut till Stanleys som öppnar om sitt dansgolv som dem ska ha gjort om så får se, just nu känns det som om att jag skulle dö av att se en person sitta och dricka en öl framför mig men vi får se hur det går.. vill gärna träffa kompisarna  :)  Blir det inte den planen så blir det i alla fall att bara sitta hemma och stänga in mig, just to ride out the wave liksom.

Men nu ska jag.. öhuum.. vet inte vad jag ska göra, men försöka rycka upp mig i alla fall! BAAY  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0