A NEW LIFE!

Niklas is going cold turkey on sugar!
Avgiftning and a healthier life, here i come..


Jaap, idag börjar mitt nya liv! Shit det låter verkligen dramatiskt haha.. nej men seriöst, det känns verkligen som om att allting startar på nytt nu ( låt mig gå en dag på praktiken så kommer säkert den känslan försvinna haha ) och liksom visst, nu har jag ju fått vila upp mig o.s.v så det är ju en jävligt bra start att börja om på  :) 

Vaknade för lite mer än 1 timma sen, har sovit så fett dåligt.. kan liknas vid när man spelar The Sims och man vill att gubbarna ska gå och sova men dem vaknar hela tiden för att deras energi är i topp - så kändes det typ för mig under morgonen här när alla var på väg till jobb och skola.. hade skit svårt att somna om.  

Men nu är jag vaken i alla fall, ska alldeles straxt till bussen där också syrran kommer vara så då får jag ju någon att snacka med på vägen ner till solariumet, miihi*. Sen Nancy´s med Marina, yeeaaj!

OCH VET NI VAAAD!

.. heelaaa Nancy´s personalen kommer bli häpna när jag ska beställa för har bestämt mig att byta maträtt. Alltså jag är stammis där och dem vet exakt vad jag ska ha, behöver inte ens säga till dem, dem själva säger bara för att försäkra sig om att det är rätt "Varm burrito med köttfärs, utan bönor, jalapeno men med extra oliver och feta ost ?" Jeep säger jag alltid då haha, men tänker inte ta det utan tänker ta grillad grekisk wrap - visst de är så jävla gott men nyttigare än varm burrito också så ah, woohoo!  x)  ( och varför detta är stort är för att jag käkat varm burrito i fan 1 år snart haha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0