A LI'L PIECE OF HEAVEN!

How are ya'll doin'  ?  ;D 
I'm sure as hell fine..


Jeep, igår var en helt underbar dag.. känner mig liksom utsövd, som om att det där verkligen var vad jag behövde! Så skönt att få bara släppa på allting och bara chilla, så det var verkligen uppskattat  -  tack till Carro och Robert som jag var med under hela kvällen  :) 

Dagens planer är att gå upp till farmor och farfar och bli i pumpad massa underbar ungersk mat - pörkölt och nokedli! YEAJ!  Så grymt gott.. samtidigt träffa farsan och lite kusiner. Kommer nog bli bra det här, och den nyttiga kosten fortsätter idag!  Inga undanflykter här inte, jag hade min dag av himelen igår och nu är det över.
Lät mer negativt än menat haha..

Så nu kör vi igång igen, YEJAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0