TATTUERINGAR <333 LA INK!

God dag. Har just käkat, farsan tvinga i mig mat fastän jag inte alls var hungrig heehe, men va gör man.. sitter och kollar på LA IN just nu och jag älskar de, både LA INK och MIAMI INK  -  jag vill bara springa och tattuera mig  x) 
Och jag är ganska säker på att jag kommer göra något stort, jag vet att jag vill göra en tattuering som går runt hela underbenet som är lite asien inspirerat men nu när jag kollar på LA INK så kan jag inte tänka på något annat än att göra något stort, stort! Heehe..

En utav mina bröder har gjort en tatuering med två stycken Koi fiskar som går runt varandra som i YingYang som täcker hela ryggen, underbar. Jag blir bara så enormt inspirerad och pushad att skaffa något heehe, men jag vet att när jag gör något så kommer det vara för gott, jag kommer göra något som jag verkligen vill ha och kommer vilja ha längre fram o.s.v.

Nu i sommar så ska syrran förhoppningsvis skaffa en liten tatuering på vristen typ med två hjärtan varav ett har Sverige flaggan i sig och den andra Ungern flaggan, en bild som jag designat och det kommer nog bli skit snyggt  :)  Jag själv har ju två flaggor som korsar varandra på min vänstra skuldra så står det Hem Ljuva Hem på svenska och på ungerska och den tatueringen betyder så hemskt mycket för mig och kommer alltid göra.. sedan har jag en liten streckgubbe på bröstet a.k.a "helgonet" och min farsa och två utav mina bröder har en likadan var.

      

( Syrrans bild, min skulder tatuering, min bröst tatuering, mina två bröders helgon )

  •  Men nu börjar Victoria Beckham - Den osminkade sanningen på 3.an. Har sett den förut men måste se igen, jag älskar Victoria Beckham   [ v ]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0