SKOLPRIS xD


BAAAAJS!


Fick just ett litet trevligt samtal från skolan där det då var en kvinna som ville berätta för mig att jag skulle få ett pris utav skolan.. priset var att jag skulle få åka på skrivarläger under 4 dagar  x) 

Nu är ju inte skrivarläger kanske det roligaste men liksom äääraaan.. MEN! När skulle jag då åkt ? 11 - 15 augusti och vart är jag då  ?  I UNGEEERN Mwuooahahaha.. Jag skulle faktiskt vilja åka på det så att jag kan säga att jag fick det priset och visst, det är en bra upplevelse och jag som svajjaar mellan VG- & VG+ i Svenska och aldrig haft ett MVG där så kanske det kan hjälpa mig att höja mig liksom men knappast att jag skulle åka hem tidigare från Ungern för det  xD 

Men fick en annan uppgift att tänka över där dem ville att jag skulle skriva i skolans blogg när jag börjar i 3.an  ;p  HAAHA! Asso jag är LYCKAD i denna skolan  x)  Mwuoohaaha.. * nicklas beter sig nördigt * och det är ju kanske något man kan tänka sig.. får inte pengar för det men sitter ju ändå 24/7 vid datorn så aa  ;p 

Känner mig lycklig haaha.. måste tacka min svenska lärare som nominerade mig, och jag som hatade henne förut  x)  LOL!  [  The Ironi  ] 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0