BRORSÖNER IS THE SHIIAAJT! <3


oooooooooooooh, nuttegull söötii ponkeen
  (^^) 


Var hos farmor och farfar där jag träffade min nya lilla brorson och såklart brorson nr.1  ;D  Så Söta!  Den nya ungen är hur gullig som helst och han är brunett. YEEAAY!  Blonda genen är stark i vår släkt haaha, så äntligen en liten brun unge som kommer bli brun i solen.. förhoppningsvis, våra jävla brunetter kan bli blonda med åren haaha.

Använde min kamera som är sönder för att ta kort, fick fullt med kort men det var bara för att jag såg ju inte vad jag tog kort på så tog så mycket jag kunde heehe  :)  Lägger upp några snart.. älskar även min bror och att vi fått sån underbar kontakt de senaste åren och hans tjej är världens mest underbara   <3   Bestämde att ha en grilldag snart eftersom dem fått en så grym uteplats, mega bigga heehe  ;)  

Men iaf, nu sitter jag och kollar på Dharma & Gregg  ( MIIHI Me Likie ) och tar det lugnt   :)


Va naiva svensken är egentligen..
vi fick enorm sol i 2 veckor och vi
tror fortfarande att vi ska få mer..
HAHA!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jajamänsan :) Jag fikar också rätt så ofta eftersom det är ett bra sätt att umgås med kompisar på... ^^

2008-06-16 @ 15:37:55
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0