BÄSTA GRILLNINGEN!

Wooohoo. Är så jäkla trött nu och kom på att jag hållt igång hela dagen  x) 

Först solning med Atha och Nadja.. sen kom man hem och han inte ens göra iordning sig så drag man med syrran till farmor och farfar för att käka, umgås och träffa farsan. Sen drog man hem, chillade lite och kom på bästa idén att vi alla skulle ta och samlas utanför mig och grilla och det är det vi har gjort sen dess, miihi*

Vi ( Theresé, Athra, Nadja, Carolina och Jag ) hade skit kul, satt och grillade en massa korv med bröd och något kött som Athra tog med. Det närmsta vi kom fram till var att det var fläskfilé men vi var inte säkra haaha! Mendet var urgrymt gott iaf, speciellt med "turkbröd". Sen blev det läsk, jordnötsringar och lite mer alkoholhaltig läsk heehe.

Satt och körde kortspelet Nervös och det är fan våldsamt, satt och skille "kriga" om en vattenflaska men vi höll på att ta sönder den så Athra bestämde sig för att vi skulle kriga om en senaps flaska istället ( redan då borde vi ha förstått ) .. det gick bra ett tag tills jag krigade med Nadja eller Theresé och skar nästan upp tummen xD  HAAHA! Även om det inte blev ett mega sår så kändes det iaf som det haaha.


"Jag skar upp fingret!!"
"Gjorde du ?"
"Neej, men det kändes som det iaf.."


Nu svider det bara så innihelvete. Men vi hade ändå skit roligt, bestämde oss också tillslut för att börja använda vattenflaskan att kriga om istället haaha.. men nu är jag fan trött, sitter och tar emot alla bilder från idag förutom alla från Theresé eftersom hon ligger och sover för att hon ska orka dra till jobbet imorgon heehe, stackars duktiga lilla flickan  ;p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0