ME WANTIE BUT CAN NOT HAVIE

GEEE MIG!!! 


Jag vill göra om i mitt rum nu, få lite ordning. Skulle dööö för att få två sådanna här hyllor, har just nu en hylla som inte alls passar in i mitt rum: jag har vinröda tapeter/orientalisk stil - ganska mörkt, med en köks-hylla i ek ( does your head also say 'NO' as mine ? ). Tyvärr kommer jag inte få denna.. kostar 1000;- st och till julafton kommer min önskelista innehålla:

  • 1.
  • 2.
  • 3. Hmmm, nothing ??

Yes, eftersom jag inte kommer be min mamma om några julklappar. Ser hellre att hon spenderar pengarna på antingen mat eller julklappar till syskonen.. och förhoppningsvis har man väl hittat något jobb då så istället kan jag köpa julklappar till familjen och köpa saker själv istället för att få  :)  Men skulle ju vara kul om någon av ren välgörenhet ger mig dem här hyllorna hehe  ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0