SHOPPING WITH LOVE

Jaap, som ni ser på bilden under så har jag vart och shoppat lite idag med kusinen Lisa  <3  Jätte mys alltså..

Först så drog vi till Värtahamnen för att dra till Indiska's lager vilket vart ett major downfall för lokalen var lika liten som vilken Indiska butik som helst bara det att dem hade ett större utbud på möbler. Men därifrån fick jag i alla fall 3par hyll-konsoler. Så nu är det bara att jag ska skaffa mahogny-träskivor som jag kommer kunna ha som hyllor  ;D  YEAJ!

Efter det så drog vi till Nacka Forum och alltså shiiiit! Fanns inga skyltar alls dit liksom, sämsta. Inte ens någon direktbuss eller så och när vi väl kom fram så märkte vi att vissa affärer inom "gallerian" hade större skyltar ovanför sina entréer än vad själva Nacka Forum hade  -  sååå dumt alltså!

Men ändå.. gick runt där och fick då hem byxor för 300;- ( 50% rea ) från MQ, skit snygga tygskor från New Yorker för 100;- (30% rea) och muffinsformar från LagerHause, 28;- för 100st.  

Värsta fynd, allt för 500 - woohoo!



Så det blev jag jävligt nöjd av eftersom jag märkt att jag är en enormt snål jävel  x)  Käkade på Brown Bull där man fick en heeelt ok Hamburge Tallrik för 75;- och där gratis grönsaks buffé är inräknad och dryck. Så jag lassade på med oliver och tsatziki, så det blev man enormt nöjd på. Blev även glad senare då man drog till "Wayns Coffe" och fikade medan snubben som jobbade där spelade Michael Jackson musik  -  perfekt dag  ;D 


Kommentarer
Postat av: Skolfröken G

Av någon konstig anledning tänkte jag direkt på dig när jag läste nyheten om Michael Jacksons död. Jag antar att den har nått dig också?



Tänk... Även om han inte var någon storfavorit för min del längre (dock under hela min barndom) så känns det konstigt, och man liksom "saknar" honom.



Livet är konstigt.

2009-06-26 @ 00:05:23
Postat av: Niklas

Mmmm asso Michael är praktiskt taget min största idol. Åkte till London endast för att fira honom med folk från hela världen, suttit på plattan i över 2 timmar i vinterkylan för manifestation för honom... kommer sakna honom så mycket.



Satt och grät som en tok igår när jag fick reda på det.. skulle ha sett honom i februari. Skulle vart en himmelsk dag, nu kommer den aldrig få upplevas :'( .. och ah som du säger, man saknar honom verkligen. Som om att han vore en person man levt med, för det har jag verkligen gjort. Mycket i mitt liv har vart p.g.a honom <3



MICHAEL.J <3

2009-06-26 @ 21:21:03
URL: http://longlivethe90s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0