UTGÅNG ?

Tjeena hallå.


Så nu sitter jag här på jobbet igen, skriver här nu bara för att jag sitter och väntar på att min underbara pizza ska bli klar som ligger i ungnen så att jag kan få käka haaha, är skit hungrig.
Vad händer annars i kväll da ? Jag vill ut, vet inte varför jag har detta draget men känner bara att jag förtjänar att få gå ut liksom  ;p  * wierdoo *  Det ända tråkiga är att de flesta inte kan eller vill gå ut. Ska ut med Carro och eventuellt Chips. Har snackat med Tessi men hon vet inte än eftersom hon jobbar imorgon, skulle vara grymt roligt annars om hon kunde följa me - ju fler desto bättre  :) 

Det är ju typ "Club Virgin Night" på Stanleys  ( Varför heter det Virgin ? ) vilket innebär att man inte kan komma dit tidigare och komma in gratis vilket suger lite.. orkar inte spendera en hundring bara på entré. Men vi får se hur allt går, fortfarande typ 4 timmar kvar innan jag slutar ( 21.45 ) så det är ju ingen brådska precis. Tror ändå att jag kommer fixa mig lite här på jobbet innan jag drar  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0