YF IZ SOON BEGINNING!!

Trääääningsväääärk!!!
Kan någon massera min rumpa ?


Alltså daaamn! Jag har fett ont i min rumpa alltså, ganska skönt ändå för kroppen bara: FINALLY så rör du på dig lite ditt fetto! Haha, för ah.. effektiv har jag ju inte vart precis denna sommaren  x) 

Men tränade ju dans igår i och med att vi skulle uppträda idag och ah, jag tänker inte fokusera på det värsta men kan ju säga att det var sämsta arangörerna och att vi har verkligen inte rört oss någonting eller tränat på våra danser under sommaren, det märkte man idag haha  x) 

Men men.. är ändå så underbart glad för att jag får träffa vissa underbara älsklingar igen som får mig att le! Fattar inte hur en grupp människor kan passa så bra alltså, YF iz the shiiizaaay!  Sen blev det i alla fall att man drog ensam till moster efter uppträdandet för hon och kusinen kom och kollade. Sen så hade inte jag träffat henne sen Ungern så saknade henne  :)  Älskar att vara hos henne och ta det lugnt bara, dricka underbart vin och bara mysa!  Det slår praktiskt taget en klubb kväll för mig hehe, så ah. 

Men imorgon då da, funderar på att dra till brorsan och hälsa på alla söta små brorsungar  ;D  YEAAJ!


Här är föresten Stockholm-Boogie-Posen jag snackade om igår, kul va ? Hehe

Kommentarer
Postat av: Gunillisch

Woaw woaw! Vilken pose!

Tyvärr så har jag missat ditt uppträdande, jag är i stugan på landet och här dansar småfåglarna, vindarna och vågorna. Det är fint det också!



Du tycks åka i livets Berg-och dalbana! Håll i dig så ramlar du inte av!



KRAM!

2009-08-23 @ 16:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0