SÖMLÖS IN MAH BED

Oh lord in heaven.
Knock me with a bat..


Klockan är 03.16 och jag ska upp 08.00, varför är jag vaken ? Jag gick och la mig och sov väl i typ 2 timmar av och på och nu är jag för pigg för att kunna somna om.

Jag brukar seriöst se på mitt sovande som i The Sims spelet, ni vet när en figur är trött så är det gröna strecket nästan tomt och rött. Just nu så mitt hel fullt och grönt, så om man ber sin sim att lägga sig i sängen så går han upp efter 10 min igen bara, erkänn ni känner igen er ?

En sak jag har märkt dock ( appropå ingenting, såg lite nu på tv bara ) är att kanal 5 har börjat sända MTV program, typ som Is She Really Going Out With Him och Maui Fever ( dock verkar personer från det ena programmet synas i det andra.. hmm, wierd ) men jag klagar fan inte för jag har inte MTV eftersom morsan inte vill pejja för det p.g.a att man får det sen bara en massa sport och arabiska kanaler så jag sitter bara och ler - fler MTV program åt folket!

För jag älskar MTV :) Dock var det mycket bättre förr då alla snackade engelska, ex. våran lilla KiKi hehe och det var mycket mer cred att komma med i MTV. Nu är det typ svenska artister med hela tiden. I WANT AMERICAN MTV!!


Kommentarer
Postat av: Gunilla i Luckan

...om du inte kan somna om - kolla min blogg. Riktigt snygg kille på bild idag ;)

2010-01-20 @ 23:15:32
URL: http://igelstaluckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0