OVÄRT BUT WITH DANCE

Hellu, uppe med tuppen..
.. vilket var totalt ovärt.


Vaknade typ 08.00 idag för att jag skulle till Arbetsförnedringen och ah, ganska ovärt. Hittade inte alls mina betyg som jag ville ha bekräftade hos Vikariepoolen och ah.. dem sa att jag skulle komma ner med den men det behöövdees inte, dem kunde bara checka i rutan att jag redan vart där och fått dem bekräftade förut men nooo.

Så ah. Men nu är jag i alla fall vaken, skönt att vara vaken så här tidigt faktiskt men ändå irriterande. Nu har jag i alla fall bestämt mig att jag ska dansa! Älskade Sasha ( dansare som jag haft som gästlärare på JAM, underbar ) har en workshop på dansstudion Sway i Stockholm så jag har fått sötnosen Elin att haka på så yes, ska bli så skönt.. just för att det är Sasha också: älskar hennes stil och älskar henne - she's gorgeus, smart, full of personality och hon dansar så hella nice asso.


Niklas has a cruuush, Niklas has a cruuush, Niklas has a cruuuush..

Hehe, så yeap - I'm gonna strutt my stuff. Men först ska jag ner till min moster där brorsans bil står och köra den fram - tillbaka - fram - tillbaka, bara för att värma upp den lite innan det kommer en tjej och ska kolla till den :) BYE BITCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0