MAT OCH DATOR

MÄTT!
Så nu kan jag tänka på annat än mat hehe..


Jag och morsan käkade nyss potatisgratäng ( affärköpt, en utav Guds gåvor till människan ) och kassler, kassler är inte mitt favorit kött men det var verkligen skit gott nu alltså så ah, mätt som få och har just satt på kaffekokarn ;D

Är ganska stolt över mig själv också - just innan maten så installera jag just om vårat Internet på vår dator. Vi bytte från C-sam till Tele2 och det var faktiskt töntigt lätt, mihi. Kände mig som värsta proffset hehe :)
Så lite klarar man själv i alla fall, dock så har ena brorsan fixat så att vi ska åka till en utav hans kompisar med Tonys gamla dator som jag vill ha och hacka in oss på den, yeaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0