JULBORD MED SCARY MOVIE

Back baby, back!


Hellu. usch, sitter här och bara.. inte strechar. Glömde helt bort igår att strecha och idag har jag bara ingen som helst motivation.. this sucks! MEN, tänker inte hänga upp mig på negativa tankar just nu.

Kom hem för några timmar sen från Järna där jag var hos min kusin och hade julbord med släkten och asso, kom just på att jag har käkat minst 4 julbord under den här vintern: 24.e december (jul med mammas släkt) 25.e december (pappas släkt) 28.e december (med familjen) och idag, med mammas släkt fast ännu fler samlade :) Var så gott!!

Jag tröttnar alltid på julbord under den 3.e middagen men nu vare ett tag sen och ah, det smakade fin fint igen hihi. Hade massa mys, vi var väl typ 17 pers som käkade julbord, fikade och sen blev det så klart snacks med lite Baileys efteråt hehe, så man är ju grymt mätt alltså. Scary Movie 2 kom även på 5.an haha, världens sämsta humor men ändå en utav de bästa filmerna ever x) Garvar alltid ihjäl meej, min och athras filmer HAHA!


 MÅSTE SES! Haahaha, så söööööt  xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0